مصاف نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور / برگزاری سومین دوره مسابقات پارکور ازادخراسان جنوبی

بسته خبر ورشی ۱۲ بهمن ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته هشتم این دوره از مسابقات به مربیگری محمدرضا سمیعیان عصر امروز دوازدهم بهمن ماه سال جاری به مصاف حریف خود خواهدرفت.

او افزود: شاگردان محمدرضا سمیعیان در تیم مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا بیرجند با تیم کیان تهران که از ساعت ۱۴ به میزبانی ورزشگاه غدیر بیرجند برگزار خواهدشد، مصاف خواهند کرد.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتبال خراسان جنوبی در مرحله دوم لیگ فوتبال دسته ۳ کشور در جدول این دوره از مسابقات تا این هفته با کسب دو برد، دو تساوی وسه باخت را تا کنون تجربه کرده است.

رجبی فاتح مرحله دوم پلی آف زیرگروه لیگ برتردارت بانوان

علیزاده مسئول انجمن هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در مرحله دوم مسابقات دارت پلی‌آف رنکینگ مناطق کشور زیر گروه لیگ برتر در بخش بانوان که در سالن ورزشی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، زهرا رجبی در مسابقه فینال با حساب ۴ بر ۳ مهتاب منصوری از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت.

او افزود: پانیذ تراب‌نژاد از تهران و مریم عسگری از فولاد مبارکه سپاهان مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی گفت: علیرضا محمدزاده نیز در رده پیشکسوتان به مرحله نهایی انتخابی لیگ دارت برتر در شهرستان کرج دست پیدا کرد و در اسفندماه سال جاری به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

برگزاری سومین دوره مسابقات پارکور ازادخراسان جنوبی

علیزاده مسئول هیئت انمجن‌های ورزشی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: سومین دوره مسابقات آزاد پارکور استان گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر باحضور ۵ تیم از شهرستان‌های بیرجند و قائن و طبس در سالن شهرداری بیرجند برگزار شد.

او افزود: در رده سنی بالای۱۴سال محمد مهدی قربانی از طبس، امیر حسین براتی از بیرجند، عرفان خلیلی از بیرجند و وحید بیدمشکی از شهرستان طبس عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

مسئول انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی گفت: در رده سنی زیر ۱۴ سال علیرضا حسن زاده، محمد مهدی جوان، هادی مزاری و علی حسن زاده از شهرستان بیرجند به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.